[GSBN] Svar på mandag. Re: GSBN:RE: fractal arc

Lars Keller larskeller at gmail.com
Mon May 19 21:24:38 UTC 2008

I maj, juni og juli måned holder jeg kontordag om mandagen. Derfor kan
der gå en uges tid inden du hører fra mig. Haster det, da ring til
86680505 eller ring/sms til 20240505 (jeg aflytter ikke beskeder).
Mvh Lars Keller / Lærkeland.

During May, June and July I try to limit my office time to mondays.
You therefore might experience up to a weeks delay in receiving a
reply. If it is more urgent call on landline +45 86680505, or mobile
+45 20240505 (or sms. I do not listen to recorded messages on the
mobile).
Best regards
Lars Keller / Lærkeland

jomorandin at hotmail.com
larskeller at livinghouses.net

www.dr.dk/DR2/Friland/Familierne/Jo+og+Lars/

Home +45 8668 0505
Lars   +45 2024 0505 (mobile/handy)
Jo      +45 2390 0924 (mobile/handy)

Jo Morandin, Jamilla, Asger & Lars Keller
Friland 12 B
8410 Rønde
Danmark